پروتز سینه توسط بهترین دکتر پروتز سینه در تهران

انواع مختلفی از پروتزهای پس از ماستکتومی و لامپکتومی وجود دارد که به آنها فرم سینه نیز گفته می شود. تولید کنندگان طیف گسترده ای از انواع، شکل ها، اندازه ها و رنگ ها را ایجاد می کنند. نوع پروتز مورد نیاز با توجه به مقدار بافت سینه ای که برداشته می شود تعیین می شود. پروتز را می توان بر روی پوست، داخل جیب سوتین ماستکتومی یا به دیواره قفسه سینه وصل کرد. دستگاه های مصنوعی به گونه ای طراحی شده اند که زنانه به نظر برسند و در عین حال راحتی را تضمین کنند.
انواع دستگاه های پروتز چیست؟
پروتز سینه خارجی سیلیکونی توسط بهترین دکتر پروتز سینه یک پروتز وزن دار ساخته شده از سیلیکون است که برای شبیه سازی بافت طبیعی سینه طراحی شده است. از آنجایی که این نوع پروتز سینه وزن دارد، ممکن است به وضعیت بدنی شما، جلوگیری از افتادگی شانه و مشکلات تعادل کمک کند.
پروتز سینه غیرسیلیکونی یک فرم سینه سبک وزن است که از فوم یا فیبر فیبر ساخته شده است که ممکن است پس از ماستکتومی استفاده شود. پروتزهای سینه غیرسیلیکونی ممکن است در حین ورزش، شنا و هوای گرم استفاده شوند.
فرم نرم پس از جراحی در جلیقه یک فرم سینه با وزن سبک و قابل جابجایی است که در یک لباس مجلسی قرار می گیرد (لباس نرم و کششی با تسمه های کشسان توری که در صورت دشوار بودن بالا بردن بازوها می توان آن را روی باسن بالا کشید). دمپایی پس از جراحی اغلب بلافاصله پس از ماستکتومی، لامپکتومی، پرتودرمانی یا در حین جراحی بازسازی سینه پوشیده می شود.
پروتز جزئی سینه که شکل دهنده یا پوسته نیز نامیده می شود، نوعی سینه است که از فوم، فیبرپر یا سیلیکون ساخته شده است. این نوع پروتز سینه به گونه ای طراحی شده است که روی بافت سینه خود استفاده شود تا اندازه کلی سینه را افزایش داده و ظاهری پرتر ایجاد کند. پروتز جزئی سینه را می توان با سوتین معمولی یا سینه بند پس از ماستکتومی پوشید.
سوتین پس از ماستکتومی چیست؟
سوتین های بعد از ماستکتومی (یا به سادگی ماستکتومی) شبیه سوتین های معمولی هستند اما با یک تفاوت مهم – آنها دارای جیب های کششی اسپندکس در داخل هستند که به نگه داشتن و نگه داشتن پروتز سینه در جای خود کمک می کند. سوتین های ماستکتومی را می توان از فروشگاه های تخصصی یا بوتیک های ماستکتومی خریداری کرد. یک متخصص ماستکتومی خبره، که آموزش دیده و با تجربه است، می تواند به شما در انتخاب و نصب پروتز و سینه بند ماستکتومی مناسب که نیازهای فردی شما را برآورده می کند، کمک کند. برخی از مغازه‌های ماستکتومی، در صورت درخواست، جیب‌هایی را به سوتین‌های معمولی، لباس‌های شنا و لباس‌های خواب شما می‌دوزند.
سوالات متداول در مورد پروتز: س: برای نصب پروتز و سینه بند پس از ماستکتومی به کجا مراجعه کنم؟ پاسخ: بوتیک ها و فروشگاه های تخصصی بسیاری وجود دارند که انواع پروتزها و لباس های پس از ماستکتومی را حمل می کنند. اکثر فروشگاه‌های تخصصی از متخصصان خبره استفاده می‌کنند که به‌طور ویژه آموزش دیده‌اند تا زنان را برای پروتزهای سینه مناسب کنند. بسیاری از مغازه های ماستکتومی متعلق به زنانی است که خود سرطان سینه داشته اند. در اولین قرار ملاقات مناسب خود، به یاد داشته باشید که لباس مناسبی بپوشید (احتمالا یک تاپ بافتنی)، تا بتوانید هنگام امتحان کردن پروتز جدید، شکل سینه خود را ببینید.
چه مدت بعد از ماستکتومی می توانم برای پروتز سینه قرار بگیرم؟ پاسخ: پس از جراحی، جراح زمان مناسبی را برای شروع استفاده از پروتز به شما توصیه می کند. این به وضعیت پزشکی شما، روند بهبودی پس از عمل و نوع ماستکتومی که انجام شده بستگی دارد. تجویز پزشک برای پروتز سینه و سوتین های ماستکتومی برای اهداف بیمه ضروری است.
تعداد فزاینده ای از زنان پس از ماستکتومی صافی را انتخاب می کنند. گاهی اوقات، برخی از زنانی که تصمیم به صاف شدن دارند می‌خواهند در موقعیت‌های خاصی به نظر برسند که سینه دارند، بنابراین الو پزشک از فرم‌های سینه (یا پروتز سینه) استفاده می‌کنند. انواع مختلفی از فرم های سینه وجود دارد. سینه های سیلیکونی برای بسیاری از افراد شبیه سینه به نظر می رسد. اگر بخواهید بعد از ماستکتومی که فقط یک سینه را برمی دارد تعادل داشته باشید (که ماستکتومی یک طرفه یا یک طرفه نیز نامیده می شود) ممکن است به این نوع سینه علاقه مند شوید. برخی از زنان سینه‌های سبک وزنی را ترجیح می‌دهند که شکلی به سینه می‌دهند، اما بیشتر شبیه پد سینه‌های قابل جابجایی هستند – مانند آنهایی که با چند تاپ لباس شنا همراه هستند. این فرم‌های سینه معمولاً از فوم، پلی‌اورتان یا پلی‌استر ساخته می‌شوند و می‌توان آن‌ها را داخل سینه‌بند ماستکتومی با جیب قرار داد. می‌توانید فرم‌های سینه را در مکان‌هایی مانند تهیه کنید. فرم‌های پستان نسبتاً ارزان و سبک وزن، قابل شستشو و پوشیدن و تعویض آسان هستند.

بدون شرح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *