تاثیر خرید بک لینک بر روی نتایج گوگل

خرید بک لینک و تاثیر آن بر روی نتایج گوگل

 

آیا آماده خرید بک لینک های با کیفیت و مشارکت با وبلاگ خود هستید؟

من اهمیت ایجاد یک وبلاگ برای رشد کسب و کار شما را آموخته ام. امروز قصد دارم به نحوه ایجاد پیوند در داخل وبلاگ و همچنین ایجاد شراکت پایدار بپردازم.

پیروی از دستورالعمل های گوگل برای ساختن وبلاگ ضروری است. با این حال، راه خوبی برای گوگل ایجاد بک لینک به روش ارگانیک است، که به معنای ایجاد ارتباط با افرادی است که می تواند برای شما مفید باشد.

شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که چگونه بک لینک ایجاد کنم؟

من قصد دارم نحوه ایجاد و خرید بک لینک به صورت ارگانیک، نحوه ایجاد شراکت پایدار و نحوه بهینه سازی هر دو را پوشش دهم.

تاثیر خرید بک لینک

 

بک لینک در یک وب سایت چیست؟

بک لینک ها پیوندهایی از وبلاگ ها و سایر منابع آنلاین هستند که با محتوای شما در یک پست وبلاگ خاص مطابقت دارند. آنها می توانند از وب سایت های دیگری باشند که وبلاگ نویس در آنها مطالبی را منتشر کرده است یا از وب سایت هایی که وبلاگ به صورت آنلاین به آنها پیوند داده شده است.

خرید بک لینک با کیفیت

بنابراین، اساساً، بک لینک قوی پیوندی از یک وب سایت به وب سایت دیگر به عنوان راهی برای تأیید وبلاگی است که پیوند به آن باز می گردد.

بک لینک در سئو چیست و چگونه بر رتبه شما تاثیر می گذارد؟

وقتی صحبت از سئو به میان می آید، بک لینک ها یک عامل کلیدی در تعداد افرادی هستند که پست وبلاگ شما را در نتایج موتور جستجو در مکان هایی مانند گوگل مشاهده می کنند.

بک لینک در سئو چیست و چگونه بر رتبه شما تاثیر می گذارد؟

با این حال، اگر اشتباه انجام شود، بک لینک های شما می توانند بر رتبه وب سایت شما تأثیر منفی بگذارند، اگر به طور قانونی کسب نشوند.

و آیا واقعاً نیاز است که راه های قانونی دریافت بک لینک را بنویسم؟ اگر اصرار دارید، اینها انواع بک لینک هایی هستند که بهترین عملکرد را دارند.

4 نوع بهترین بک لینک برای ساخت وبلاگ شما:

نوشتن محتوای با کیفیت بالا: این کار به احتمال زیاد شما را در صفحه اول یک موتور جستجو قرار می دهد و با این فرصت، شما یکی از اولین مقالاتی خواهید بود که وقتی نیاز به یافتن یک مقاله سریع برای پیوند دادن به آن دارند، به آن نگاه می کنند.

پست مهمان در وبلاگ‌های دیگر: این ممکن است کمی طول بکشد، اما نوشتن یک پست مهمان در سایر وبلاگ‌های معتبر به شما این امکان را می‌دهد که نه تنها با آن وبلاگ‌نویس در صنعت خود رابطه برقرار کنید، بلکه به احتمال زیاد این فرصت را خواهید داشت که یک پیوند را پس بگیرید. به وب سایت شما

به پادکست بروید: پادکست هایی را در صنعت خود پیدا کنید که مخاطبانی داشته باشند که ممکن است از نوع محتوای شما استقبال کنند. هنگامی که پادکستر یادداشت های نمایش خود را انجام می دهد، به احتمال زیاد پیوندی به وب سایت شما قرار می دهد تا دیگران شما را پیدا کنند. این یک موقعیت برد-برد است زیرا آگاهی از برند شما همراه با نمایه بک لینک شما ایجاد می شود.

تخصص خود را به HARO ارسال کنید: Help a Reporter Out وب سایتی است که در آن روزنامه نگاران درجه یک از سراسر کشور به دنبال مشاوره و راهنمایی های متخصص برای کمک به تکمیل مقاله خود هستند. در عوض، آنها معمولاً یک بک لینک به وب سایت شما اضافه می کنند تا خوانندگان آنها به راحتی شما را پیدا کنند.

ایجاد پست‌های EPIC Stat: اگر بتوانید از طریق روش‌های مناسب مقدار زیادی داده در مورد یک موضوع جمع‌آوری کنید، می‌توانید یک مقاله آماری در صنعت خود منتشر کنید که به طور مداوم منبع اصلی پروفایل بک لینک شما باشد. این یکی از سخت ترین مقالات برای ایجاد است، اما پاداش شگفت انگیز است!

 

بدون شرح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *