نحوه جلوگیری از Cannibalization در سایت‌های بزرگ

اگر سایت‌های بزرگ نسبت به تفکیک صفحات توجه کافی نداشته باشند، سابقه چندین ساله آن ها به سادگی از بین خواهد رفت و با افت رتبه مواجه خواهند شد. با مطالعه این پست آموزشی می‌توانید با بهترین روش‌های جلوگیری از کنیبالیزیشن آشنا شوید. اغلب سئوکاران کم تجربه کنیبالیزیشن را مربوط به سایت‌های بزرگ می‌دانند و فکر می‌کنند که این پدید در سایت‌های کوچک کمتر رخ می‌دهد. در صورتی که اشتباه فکر می‌کنند. اگر دوره آموزش سئو استاد حبیبی را مشاهده کرده باشید، سئوکاران با تجربه از همان زمانی که سایت مپ را تعریف می‌کنند، نسبت به تفکیک اصولی صفحات دقت بالایی دارند. نحوه جلوگیری از Cannibalization در سایت‌های بزرگ و کوچک باید با توجه به محصولات سایت از همان روز اول آغاز شود. تا پایان این پست آموزشی را به دقت مطالعه کنید و با تکنیک‌های به روز این حوزه آشنا شوید. حتی اگر برخی از مطالب به نظر شما ساده و بدیهی آمد، تا پایان مطالعه خود را ادامه دهید. کنیبالیزیشن چیست؟ کنیبالیزیشن یا رقابت صفحات بر روی یک یا چند کلمه کلیدی، یکی از مشکلات رایج در سئو است که زمانی رخ می‌دهد که چند صفحه از یک وب ‌سایت برای یک کلمه کل.. ... ادامه مطلب

چرا صفحات دسته بندی در سئو مهم‌تر از محصول هستند؟

برخی از سئوکاران کم تجربه اهمیت صفحات دسته بندی را نمی‌دانند و تمرکز خود را روی وبلاگ و محصول قرار می‌دهند. استدلال آن ها نیز بی‌توجهی عموم مردم به صفحات دسته بندی است. در این پست آموزشی علاوه بر بررسی اهمیت سئو صفحات دسته بندی به سئو اصولی آن نیز اشاره می‌کنیم. اگر دوره آموزش سئو برترآموز را شرکت کرده باشید، می‌دانید که صفحات دسته بندی تاثیر بسزایی در رتبه کل سایت دارند. اصول سئو صفحات دسته بندی با سایر صفحات اندکی متفاوت است و جزئیات بیشتری دارد. اگر شما چند محصول پرفروش دارید برای کسب رتبه باید تلاش کنید که صفحات دسته بندی خود را به صورت حرفه‌ای بهینه سازی کنید. حال چگونگی آن و نحوه تعریف استراتژی در بخش‌های بعدی به صورت دقیق مورد بررسی قرار خواهد گرفت. دلایل اهمیت سئو صفحات دسته بندی نسبت به سئو صفحات محصول اصولا صفحات محصول و صفحات دسته بندی عملکرد متفاوتی دارند با بررسی نکات زیر شما می‌توانید از استراتژی سئو بهتری تعریف کنید. هر یک از پارامترهای زیر می‌تواند یک سرنخ جذاب برای تولید محتوای کاربردی باشد. جذب ترافیک ارگانیک صفحات دسته بندی به مراتب بیشتر از صفحات محصول صفحات دسته.. ... ادامه مطلب

زمان توقف یا Dwell Time چیست؟

زمان توقف یا Dwell Time یکی از پارامترهای کلیدی سئو است که در این پست آموزشی به صورت کامل و جامع مورد بررسی قرار می‌گیرد. نحوه استفاده از هوش مصنوعی برای بهینه سازی زمان توقف نیز آموزش داده شده است. یکی از مهم‌ترین مفاهیمی که می‌تواند مثل یک سکوی پرتاب برای شما عمل کند، توجه به زمان توقف کاربر یا همان Dwell Time است. شاید این اسم کمی فنی به نظر برسد، ولی معنی خیلی ساده و در عین حال، مهمی دارد. در این پست آموزشی از برترآموز همراه ما باشید تا بررسی کنیم منظور از زمان توقف دقیقا چیست و چگونه می‌توانیم با ۸ روش کاملا عملی، کاربران را به ماندن در سایت خود ترغیب کنیم! Dwell Time یا زمان توقف کاربر، به مدت ‌زمانی گفته می‌شود که یک شخص روی لینک سایت شما در گوگل کلیک می‌کند، وارد سایتتان می‌شود و سپس دکمه بازگشت را کلیک می‌کند تا دوباره به همان صفحه نتایج جستجوی گوگل برگردد. این زمان برای گوگل یک سیگنال بسیار مهم است. گوگل از روی همین زمان تشخیص می‌دهد که آیا صفحه شما توانسته به سؤال کاربر پاسخ دهد و رضایت او را جلب کند یا نه!فرض کنید، یک نفر عبارتی را در گوگل جستجو می‌کند و روی لینک سایت شما.. ... ادامه مطلب